Sunday, February 22, 2009

Lama tak tengok blog. Susah betul streamyx . apa hal tak taulah. Tetiba hari ni dapat . seronok rasa. Boleh lah sambung cerita. Sekolah dapat pengetua baru. Perempuan. Ok lah tapi teramatlah teliti membuat kami juga kewalahan mengikut rentak dia. Tak pelah dua tiga hari ni ok lagi. Pengetua lama suruh cikgu2 GKMP dtg belajar-belajar tengok kerja kita orang. Oh sekarang barulah dia perasan kita orang ni bagus agaknya. Yelah manusia masa depan mata tak nampak elok tapi bila dah jauh barulah perasan kita orang ok. Agaknya lah tu.... Kawan-kawan pun bermacam ragam kisah. Ada yang sibuk dengan hal rumah tangga. Ada yang sibuk dengan jualan langsung dan macam2lah. Yang penting jangan lupakan core business di blk darjah. Anak2 didik semuanya perlukan perhatian.
Aku pun tak ketinggalan . Risaukan anak2 didik dan anak di rumah yang akan ambik SPM dan PMR. Semacam aje diaorang. tak kisah nak ulangkaji. Akulah yang beria-ia mengalahkan mereka yang nak periksa. macam tulah agaknya emak aku dulu. Walau bagaimanapun , aku doakan mereka dapat kejayaan yang cemerlang. Amin.

No comments: